Urząd Gminy w Tarłowie

Komunikat Przewodniczącego Rady Gminy w Tarłowie dotyczący przedstawienia przez Wójta Gminy Tarłów raportu o stanie gminy i zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem.

Ocena 0/5

Na sesji Rady Gminy w Tarłowie, która odbędzie się w dniu 25 czerwca 2024 roku o godzinie 9:00 na sali obrad Urzędu Gminy w Tarłowie ul. Rynek 2, Wójt Gminy Tarłów przedstawi raport o stanie gminy, który obejmować będzie podsumowanie jego działalności w roku 2023, w szczególności realizację polityk, programów i strategii oraz uchwał Rady Gminy.

Rada Gminy rozpatrzy raport o stanie gminy podczas czerwcowej sesji, na której podejmowana będzie uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Wójtowi.

Raport rozpatrywany będzie na sesji absolutoryjnej  w pierwszej kolejności. 

Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadzona zostanie debata, w której, oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Tarłów. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Gminy przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Wójtowi Gminy wotum zaufania.

 Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy musi złożyć do Przewodniczącego Rady Gminy w Tarłowie, pisemne zgłoszenie zawierające co najmniej: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz podpis, poparte co najmniej  20 osób udzielających poparcia zgłaszającemu się do udziału w debacie. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Gminy zgłoszenia.

Zgłoszenia mieszkańców Gminy Tarłów do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy, przyjmowane będą do dnia 24 czerwca 2024 roku  w Urzędzie Gminy Tarłów, ul. Rynek 2,  w godzinach od 8:00 do 15:30, w pokoju numer 5- Biuro Rady Gminy lub w Sekretariacie Urzędu Gminy .
Przykładowy wzór zgłoszenia do udziału w debacie dostępny będzie w Biurze Rady Gminy oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy w Tarłowie.

Przewodniczący

Rady Gminy w Tarłowie

Janusz Giez

Pliki do pobrania:

Raport 2023.pdf
Format: pdf, 1.02 MB
Zgłoszenie udziału.pdf
Format: pdf, 511.17 kB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności